Thursday 11 August 2016

9# DETIK PERMULAAN MENJANA PENDAPATAN

Text : Fathiah Bt Abdullah

Sebagai seorang yang dah biasa duduk diluar rumah. Maksud kata lain bekerja atau belajar diluar rumah.

Sememangnya agak sedikit kekok apabila berhenti kerja selepas habis berpantang. Keputusan diibuat berdasarkan beberapa pendapat keluarga. Selepas 4 bulan berada dirumah. Keinginan ingin bekerja mula membuak-buak. Tapi tak sanggup rasanya nak bagi orang lain jaga dan asuh Aisyah Amani.

Bermula dari situ, mula tertarik untuk mencari peluang berniaga secara "online". Cari punya cari, akhirnya saya tertarik dengan bisnes seorang kenalan. Dia merupakan senior ketika saya bersekolah asrama dahulu. Pada asalnya ingin membantu dia menjual tudung koleksinya. Namun, dia menawarkan kepada saya peluang menjadi dropship Qasehgold. Maka saya pun bersetuju untuk berniaga Qasehgold secara droship. Semasa saya menjadi dropship, saya belum mencuba pun lagi mana-mana proDuk qasehgold ini.

Sehinggalah saya terjumpa satu testimoni qasehgold adinda yang menunjukkan qasehgold Adinda dapat membantu penyusuan ibu. Kebetulan saya mengalami masalah penyusuan yang semakin berkurangan. Saya pun mencuba Qasehgold Adinda. Selepas itu, masalah penyusuan saya selesai. Dan Alhamdulillah sampai sekarang Aisyah  sudah berumur 2 tahun dan masih menyusu badan tanpa menambah susu formula.

Qasehgold adinda memang banyak membantu masalah dalaman saya. Selepas saya yakin dengan kemujaraban Qasehgold dengan izin Allah juga, saya membuat keputusan untuk menjadi Ahli sah Qasehgold. Bermula 1 Mei 2015 saya mendaftar di Sg buloh. Disebabkan pendaftaran itu saya telah berjumpa dengan seorang wanita hebat. Melihatkan semangatnya, Membuatkan saya tak sabar untuk berniaga qasehgold. Sehingga kini, semangatnya masih sama. Tidak pernah putus asa membimbing saya.

Saya bersyukur dengan pertemuan yang Allah telah aturkan ini. Semoga Allah merahmati dan memberkati talian persaudaraan kami semua.

No comments:

Post a Comment